Gå til indhold Gå til primær navigation

Vi er først tilfredse, når du er det

Vi sidder hver dag klar til at give vores kunder den bedste service og levere kvalitet til tiden.

Skulle det mod forventning ske, at dit produkt ikke er fejlfrit, beder vi dig først og fremmest om at kontakte forhandleren.

Alternativt kan du udfylde nedenstående reklamationsformular.

Det er Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser for DVV og DVV garantien, der danner grundlag for vores reklamations-behandling. Du kan læse mere i filerne herunder.

Husk: For at opretholde reklamationsretten, må fejlbehæftede produkter ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.

 

Modtagelse og opbevaring

  • Ved modtagelse

    Kontroller ved modtagelsen at elementerne stemmer med leveringsaftalen.

  • Ved skader

    Kontakt straks forhandleren hvis der er fejl, mangler eller transportskader som skrammer, ridser, hakker eller knust glas.

  • Indenfor 5 arbejdsdage

    skal du kontakte forhandleren vedr. dette, ellers vil din reklamationsret bortfalde. Det samme sker, hvis elementerne bliver monteret.

  • Håndtering og aflæsning

    skal foretages med omtanke, og elementerne skal opbevares på et jævnt underlag, forsvarligt afdækket og beskyttet mod fugt, tilsmudsning og vejrlig.

  • Alle døre leveres

    med en transportklods, for at sikre, at døren ikke kan åbnes under transport. Den skal fjernes inden montering!

Hvad dækker min garanti? - Og hvad dækker den ikke?

Garantien dækker produktionsfejl på elementer, herunder glas og overfladebehandling inden for garantiperioden. Endvidere dækkes transportskader, hvis de er meldt til Outline Vinduer senest 5 dage efter modtagelse.

Garantien dækker ikke:
Fejlmonterede elementer - så som:
- elementer, der ikke er monteret og fastgjort som beskrevet i vores monterings- og brugervejledning.
- elementer, der ikke er opklodset som beskrevet i vores monterings- og brugervejledning.
- elementer, der er monteret udelukkende med skum.
- elementer, der ikke er monteret i lod og vater og med ens diagonal-mål.

Garantien dækker heller ikke dug på indvendig side af ruden, som kan henvises til manglende udluftning/ventilation.
(Dug på udvendig side af ruder kan forekomme ved energiruder).
Flækkede eller revnede ruder vil typisk være et forsikringsspørgsmål.
Ruder der revner efter isætning og udvendige ridser, er fejltyper, der ikke er reklamations-berettiget overfor termorudefabrikanten.
Dele, som skal udskiftes som følge af slid, såsom løse hængsler, hasper, tætningslister m.v.