< Tilbage til Forside

Service og reklamationer

Vi er først tilfredse, når du er

Vi sidder klar til at give vores kunder den bedste service og levere kvalitet til tiden. Skulle det mod forventning ske, at dit produkt er fejlbehæftet, skal du kontakte forhandleren, hvor du har købt dine vinduer. Alternativt kan du udfylde reklamationsformularen herunder. Ved at indtaste dit ordrenummer, vil det meste information om dit element blive inkluderet i formularen. Det er nemt og hurtigt. Eller du kan scanne QR-koden på vinduets eller dørens DVV-label. Se herunder

Det er Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser for DVV og DVV garantien, der danner grundlag for vores reklamationsbehandling.

Husk: For at opretholde reklamationsretten, må fejlbehæftede produkter ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.

Find løsninger på de typiske udfordringer

Binder din dør? Hænger vinduet? Er foldedøren svær at betjene. Se vores instruktionsvideoer og se hvordan, du nemt selv løser problemet.

Få hjælp

Opret reklamation

Jeg ønsker at indgive reklamation som

SCAN QR KODEN PÅ DIT ELEMENT

SCAN QR KODEN PÅ DIT ELEMENT

Så bliver dit ordrenummer og de fleste informationer om dit element automatisk udfyldt i reklamationsformularen. Koden sidder ved DVV-mærket, som typisk er placeret i karmfalsen.
(Gælder for elementer produceret efter januar 2019)

Monteringsadresse

Positioner

Vælg de positioner som du ønsker at indgive en reklamation for.

Ingen tilgængelige positioner
Årsag for reklamation *
Tilføj ét eller flere billeder for at indsende din reklamation

Reklamation indgivet af

Positioner

Vælg de positioner som du ønsker at indgive en reklamation for.

Ingen tilgængelige positioner

Monteringsadresse

Årsag for reklamation
Tilføj ét eller flere billeder for at indsende din reklamation
Reklamation

Find ordre- og postionsnummer her

Hvad dækker min garanti? Og hvad dækker den ikke?

Garantien dækker produktionsfejl på elementer, herunder glas og overfladebehandling inden for garantiperioden. Endvidere dækkes transportskader, hvis de er meldt til Outline Vinduer senest 5 dage efter modtagelse.

Garantien dækker ikke:
Fejlmonterede elementer - så som:
- elementer, der ikke er monteret og fastgjort som beskrevet i vores monterings- og brugervejledning.
- elementer, der ikke er opklodset som beskrevet i vores monterings- og brugervejledning.
- elementer, der er monteret udelukkende med skum.
- elementer, der ikke er monteret i lod og vater og med ens diagonal-mål.

Garantien dækker heller ikke dug på indvendig side af ruden, som kan henvises til manglende udluftning/ventilation.
(Dug på udvendig side af ruder kan forekomme ved energiruder).
Flækkede eller revnede ruder vil typisk være et forsikringsspørgsmål.
Ruder der revner efter isætning og udvendige ridser, er fejltyper, der ikke er reklamations-berettiget overfor termorudefabrikanten.
Dele, som skal udskiftes som følge af slid, såsom løse hængsler, hasper, tætningslister m.v.

 

Modtagelse og opbevaring

Checkmark

VED MODTAGELSE
Kontroller ved modtagelsen at elementerne stemmer med leveringsaftalen.

Checkmark

VED SKADER
Kontakt straks forhandleren hvis der er fejl, mangler eller transportskader som skrammer, ridser, hakker eller knust glas.

Checkmark

INDENFOR 5 ARBEJDSDAGE
Skal du kontakte forhandleren vedr. dette, ellers vil din reklamationsret bortfalde. Det samme sker, hvis elementerne bliver monteret.

Checkmark

HÅNDTERING OG AFLÆSNING
Skal foretages med omtanke, og elementerne skal opbevares på et jævnt underlag, forsvarligt afdækket og beskyttet mod fugt, tilsmudsning og vejr.

Checkmark

ALLE DØRE LEVERES
Med en transportklods, for at sikre, at døren ikke kan åbnes under transport. Den skal fjernes inden montering.

Loading...