Har du spørgsmål?

Har du brug for input til dit projekt eller spørgsmål om vores produkter, så er vi klar – uanset om det er stort eller småt.

Kontakt os

Service og reklamationer

Vi er først tilfredse, når du er det

Vi sidder klar til at give vores kunder den bedste service og levere kvalitet til tiden. Skulle det mod forventning ske, at dit produkt er fejlbehæftet, skal du kontakte forhandleren, hvor du har købt dine vinduer. Alternativt kan du udfylde en reklamationsformularen herunder. Ved at indtaste dit ordrenummer, vil det mest information om dit element bliver trukket ind i formularen. Det er nemt og hurtigt. Eller du kan scanne QR-koden på vinduets eller dørens DVV-label. Se herunder

Det er Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser for DVV og DVV garantien, der danner grundlag for vores reklamationsbehandling.

Husk: For at opretholde reklamationsretten, må fejlbehæftede produkter ikke monteres uden en forudgående aftale med vores serviceafdeling.

Opret reklamation

Jeg ønsker at indgive reklamation som

SCAN QR KODEN PÅ DIT ELEMENT

Så bliver dit ordrenummer og de fleste informationer om dit element automatisk udfyldt i reklamationsformularen. Koden sidder ved DVV-mærket, som typisk er placeret i karmfalsen. Se billedet herover.
(Gælder for elementer produceret efter januar 2019)

Monteringsadresse

Positioner

Vælg de positioner som du ønsker at indgive en reklamation for.

Ingen tilgængelige positioner
Årsag til reklamation *

Reklamation indgivet af

Positioner

Vælg de positioner som du ønsker at indgive en reklamation for.

Ingen tilgængelige positioner

Monteringsadresse

Årsag til reklamation
Der skete desværre en fejl. Prøv igen senere eller tag fat i kundeservice.
Din reklamation er modtaget, og vi vender retur hurtigst muligt.
Vi kunne desværre ikke finde din ordre. Prøv igen senere eller tag fat i kundeservice
Ordre nummeret er ikke gyldigt. Et ordre nummer består af mellem 6 til 7 tal.
Hvis problemet fortsætter, kontakt venligst kundeservice.
Vi kunne desværre ikke finde din ordre. Tag fat i kundeservice eller opret din reklamation manuelt her

Hvad dækker min garanti? Og hvad dækker den ikke?

Garantien dækker produktionsfejl på elementer, herunder glas og overfladebehandling inden for garantiperioden. Endvidere dækkes transportskader, hvis de er meldt til Outline Vinduer senest 5 dage efter modtagelse.

Garantien dækker ikke:
Fejlmonterede elementer - så som:
- elementer, der ikke er monteret og fastgjort som beskrevet i vores monterings- og brugervejledning.
- elementer, der ikke er opklodset som beskrevet i vores monterings- og brugervejledning.
- elementer, der er monteret udelukkende med skum.
- elementer, der ikke er monteret i lod og vater og med ens diagonal-mål.

Garantien dækker heller ikke dug på indvendig side af ruden, som kan henvises til manglende udluftning/ventilation.
(Dug på udvendig side af ruder kan forekomme ved energiruder).
Flækkede eller revnede ruder vil typisk være et forsikringsspørgsmål.
Ruder der revner efter isætning og udvendige ridser, er fejltyper, der ikke er reklamations-berettiget overfor termorudefabrikanten.
Dele, som skal udskiftes som følge af slid, såsom løse hængsler, hasper, tætningslister m.v.

Modtagelse og opbevaring

Ved modtagelse

Kontroller ved modtagelsen at elementerne stemmer med leveringsaftalen.

Ved skader

Kontakt straks forhandleren hvis der er fejl, mangler eller transportskader som skrammer, ridser, hakker eller knust glas.

Indenfor 5 arbejdsdage

Skal du kontakte forhandleren vedr. dette, ellers vil din reklamationsret bortfalde. Det samme sker, hvis elementerne bliver monteret.

Håndtering og aflæsning

Skal foretages med omtanke, og elementerne skal opbevares på et jævnt underlag, forsvarligt afdækket og beskyttet mod fugt, tilsmudsning og vejr.

Alle døre leveres

Med en transportklods, for at sikre, at døren ikke kan åbnes under transport. Den skal fjernes inden montering!